27/8/13

ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟ ΙΛΙΟΝ: ΕΝΑΣ ΜΥΘΟΣ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ?


Όπως αναφέρει ηλεκτρονική σελίδα που βασικό της θέμα είναι οι υποδομές και τα μεγάλα έργα στη χώρα μας το μετρό της Αθήνας αλλάζει πορεία και έρχεται προς τα μέρη μας δείτε αναλυτικά τι αναφέρει το δημοσίευμα 

"Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές τελικά η οριστική χάραξη άλλαξε καθώς η αρχική επιλογή βρισκόταν σε πολύ σαθρά εδάφη. Συγκεκριμένα σύμφωνα με την διερεύνηση των γεωλογικών δεδομένων της περιοχής διαπιστώθηκε πως σε απόσταση αναπνοής βρίσκονται παλιά λιγνιτωρυχεία σε διάφορα βάθη που θα έβαζε σε κίνδυνο την κατασκευή του έργου (σήραγγες και σταθμούς δηλαδή).
Τελικά η πλέον εφικτή χάραξη είναι εκείνη που μετά τον επίσταθμο του σταθμού ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ είναι να κινείται με πορεία Βόρεια-Βόρειο-Ανατολικά (αντί για Βόρειο-Δυτικά προς τον Άγιο Ιερόθεο στο Περιστέρι).
Πλέον όλη η χάραξη κινείται  σχεδόν αποκλειστικά πάνω στη Λεωφόρο Θηβών έτσι ώστε να υπάρχει η δυνατότητα για περαιτέρω επέκταση προς Καματερό και Ζεφύρι μέχρι τον υπό κατασκευή  Προαστιακό Σταθμό ΖΕΦΥΡΙ.

ΟΙ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ
Το μήκος της επέκτασης με την νέα χάραξη είναι πλέον 4χλμ και περιλαμβάνει 3 νέους υπόγειους σταθμούς στις παρακάτω θέσεις:
ΣΤΑΘΜΟΣ 1:θα κατασκευαστεί στη συμβολή των οδών Θηβών και Καππαδοκίας (εντός των ορίων του Δήμου Ιλίου)
ΣΤΑΘΜΟΣ 2: θα κατασκευαστεί στη συμβολή των οδών Θηβών και Ελαιών (εντός των ορίων του Δήμου Ιλίου)
ΣΤΑΘΜΟΣ 3:θα κατασκευαστεί στη συμβολή των οδών Αγίου Νικολάου και Παραμυθιάς (εντός των ορίων του Δήμου Ιλίου)

ΓΡΙΦΟΣ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ, ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΙΛΙΟΥ
Πλέον με την νέα χάραξη ανατρέπεται η προηγούμενη διάταξη των σταθμών και όπως φαίνεται και από τις παραπάνω θέσεις που θα κατασκευαστούν θα βρίσκονται όλοι εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Ιλίου που είναι ο μεγάλος κερδισμένος από αυτή την αλλαγή. Πλέον οι ονομασίες των σταθμών αποτελούν γρίφο καθώς θα πρέπει να επιλεγούν ονόματα που θα καθορίζουν την θέση τους και μέχρι σήμερα συνήθως επιλέγονται είτε τα ονόματα των Δήμων που βρίσκονται οι σταθμοί, είτε εκκλησίες και τοπονύμια.Όπως έχει υπολογίσει η Αττικό Μετρό από την λειτουργία των 3 νέων σταθμών της γραμμής 2 θα εξυπηρετούνται καθημερινά περίπου 46.500 κάτοικοι και 5.500 θέσεις εργασίας, συνολικά 51.000 επιβάτες. Ειδικά τις ώρες αιχμής υπολογίζεται ότι και στους 3 σταθμούς θα κινούνται (ανά ώρα) 4.440 επιβάτες.
Η επέκταση αυτή προς το παρόν βρίσκεται σε μελέτες (γεωλογικές, γεωφυσικές, γεωτεχνικές) και η χρηματοδότηση θα αναζητηθεί από το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020. Το κόστος εκτιμάται σε περίπου 300εκ.ευρώ. Πάντως δεν περιμένουμε την δημοπράτηση της πριν το 2015 και την ολοκλήρωση της περίπου το 2020 "

Εμείς απλά ελπίζουμε να μην σταθεί κανένα εμπόδιο σε όλα τα παραπάνω και το έργο να γίνει  επιτέλους πραγματικότητα αναπτύσοντας έτσι την υποβαθμισμένη για χρόνια συγκοινωνία της περιοχής μας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ILION LIFE δεν υιοθετεί καθ’ οποιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.